wtorek, 26 stycznia 2016

Wyniki Quizu +.......

Hejka! Mamy wyniki QUIZ
Więc tak:
1 miejsce Joanna i Gosianka MAX
2 miejsce Oliwia 13,5 pkt.
3 miejsce Klaudia 11 pkt.

Teraz nagrody:
1 miejsce: imagin+ dedyk+ wróżba+ kolaż (jak chcecie możecie podesłać swoje zdj do kolażu z BAM + niespodzianka
2 miejsce: imagin+dedyk+kolaż
3 miejsce: dedyk + kolaż
Pozdrawiam was Sis. Rozdział pojawi się najprawdopodobniej jutro ;) Nagrody też będą niedługo.
Dziękuję wam bardzo ogromnie za komenatrze, które mnie niesamowicie motywują. Szczególnie dziękuję:
Asia Lenevries <3 kocham cię Leonardzie xDD
Gosianka za to, że jesteś na bieżąco :*
Aleksandra N. za to, że komentowałaś poprzednie rozdziały. Przepraszam, że nie na wszytkie kom odpowiedziałam <3
TuśkaVlog Kocham twoje komentarze :*
Baczek 96 Jesteś super <3
Klaudia Za to, że jeszcze wytrzymujesz mój spam o rozdziałach.
Oliwii Za to, że jesteś na bieżąco i żyjesz tym blogiem <3
Julii Kocham cię mój zły rottweilerze xD
Jak o kimś zapomniałam to piszcie. Specjalnie dla was postaram się pisać dłuższe rozdziały.
Mam też jedną prośbę. Stworzę zakładkę: Wasze blogi. Tam w komentarzach zostawcie linki do sowich blogów, bo cały czas je gubię xD Z góry dziękuję :*
Jesteście kochane i jeszcze raz was pozdrawiam <3 <3 <3
Bierzcie udział w następnym Quiz :*
To już chyba wszystko ;)
Buziaki Misiaki

5 komentarzy:

  1. Też cie kocham Donatello :* Mój ty żółwiku ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za 1 miejsce.<3 Pamiętasz? #ZupkaChińska X'D.SORY ZA TAKĄ NIEOBECNOŚĆ.( ͡° ͜ʖ ͡°).To przez to że mam nowego laptopa i go nie ogarniam :p.Ale kiedyś się nauczę.Dobra idę czytać rozdział...bo już mam jakieś skojażenia x'D A właśnie jak się mogę spytać podasz fb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczam xD Pamiętam :*
      Jasne: Wiktoria Jóskowska

      Usuń
  3. Kiedyś jeszcze wrucę.
    Masz to jak w banku.
    Lecz...
    Teraz zaczynam pomału się staczać.
    Wracam do czytania Igrzysk Śmierci.
    Będzie fun.

    OdpowiedzUsuń