sobota, 26 grudnia 2015

Rozdział 3

- Ja... Nie wiem co powiedzieć.
- Zostaw ją w spokoju. Wystarczająco przez ciebie wycierpiała- powiedziała Wera.- Wiki idziemy.
    Posłusznie poszłam za nią do klasy, ale dalej byłam zszokowana. Kochałam tego chłopaka, ale... Nie wiem co robić. To wszystko jest trudne. Muszę to na spokojnie przemyśleć.Na razie starałam się, choć nieudolnie, skupić się na lekcji historii. Jednak głos nauczycielki tłumiły krążące w mojej głowie myśli. Przy nikim nie czułam tego co przy nim. Te jego piękne oczy... To w nich się zakochałam. To one przez wiele miesięcy nie opuszczały mojej głowy. Eh... Tak trudno było mi wyrzucić go z głowy, a teraz...
- Wszystko w porządku?- zapytała Weronika, gdy skończyłyśmy lekcje.
- Tak- skłamałam.
- Przecież widzę, że nie.
- Jest ok- powiedziałam i zaczęłam słuchać "Stay strong" na słuchawkach. Uwielbiałam przekaz tej piosenki.
    Pożegnałam się z Werą i poszłam do domu. Cały czas słuchałam tej samej piosenki. Gdy weszłam do swojego pokoju zaczęły lecieć słowa: "No more pain No more tears". I nawet nie wiem kiedy, ale łzy zaczęły płynąć z moich oczu. Nie mogłam przestać płakać. Co się za mną dzieje? Przecież już nic do niego nie czułam, a teraz co? Płaczę właśnie przez niego i to znowu. Spróbowałam się ogarnąć, chociaż słabo mi to wychodziło. Nie chcąc więcej o tym myśleć, zaczęłam odrabiać lekcje. W pewnym momencie dostałam SMS od Wery.
    Nie odpisałam, co dla Wery było znakiem zgody. Odrobiłam resztę lekcji i zjadłam kolację. Przebrałam się w pidżamę i weszłam na łóżko. Owinęłam się kocem, po czym wzięłam laptop.
Zalogowałam się na SKYPE, by pogadać z moją koleżanką, która od jakiegoś czasu nie mieszkała w Polsce. Zadzwoniłam i odebrała po chwili.
- Hej Vanessa.
- Cześć Wiki. Co u ciebie?
- A nawet ok, tyko spotkałam dzisiaj Karola.
- I jak? Trzymasz się?
- Nawet- powiedziałam bez przekonania.
- Szkoda, ze jestem tak daleko, bo bym cię przytuliła.
- Jesteś kochana.
- A co z Werą?
- Nie chce jej martwić. Dam radę sama.
- Mam nadzieję.
- Just be hopeful.
- Hahahaha widzę, że dasz radę.
- Tak- lekko się uśmiechnęłam.- Muszę już kończyć. Papa kochana.
- Dobrze. Trzymaj się. Papa.
    Wylogowałam się ze Skype i poszłam spać. Tej nocy źle spałam. Co chwilę się budziłam. Rano wstałam z potwornym bólem głowy. Niechętnie przygotowałam się do szkoły. Ubrałam się i zeszłam na dół.
       Weronika była o czasie. Przywitała się z nią i ruszyłyśmy w drogę. W pewnym momencie powiedziała:
- Zapomniałam ci wspomnieć. Karol na razie odpuścił sobie chodzenie do szkoły.
- Jak cudownie- szczerze się uśmiechnęłam.
*PIĄTEK WIECZÓR*
       Dzisiaj Wera miała u mnie nocować żebyśmy mogły razem pójść na koncert. Byłyśmy podekscytowane. Gadałyśmy o koncercie jak najęte. W końcu poszłyśmy spać.
      Rano obudziłyśmy się we wspaniałych humorach. Zjadłyśmy na śniadanie naleśniki z nutellą. Potem poszłyśmy z powrotem do mojego pokoju. Ja zrobiłam sobie kitka, a Weronika została w rozpuszczonych włosach. Następnie lekko się pomalowałyśmy i stanęłam przed szafą, zastanawiając się co ubrać. W końcu zdecydowałam się na to:
A do tego czarną koszulkę, żeby móc mieć rozpięta koszule, tak, jak nosił to Leo. Weronika w swoim stroju wyglądała naprawdę ślicznie.
         Gotowe wyszłyśmy. Na miejscu byłyśmy jako jedne z pierwszych. Wreszcie się zaczęło. Zrobiłyśmy sobie fotki z chłopcami i dostałyśmy autografy. Następnie przytuliłyśmy obu po kolei. Gdy przytulałam Leo, powiedziałam:
- Dziękuję za to, że jesteście. Wasza muzyka bardzo mi pomogła. Kocham was.
- Też cię kocham księżniczko- odpowiedział.
        Poszłyśmy pod scenę. Zbierało się coraz więcej ludzi aż w końcu koncert się zaczął. Było wspaniale. Podczas koncertu na scenę leciało wiele misiów, liścików i innych upominków. To było piękne. Wtedy sobie przypomniałam, że miałam pokazać chłopakom moja piosenkę. Wyciągnęłam kartkę z piosenka i akurat Leo podchodził do barierek przytulać fanki. Gdy doszedł do mnie, przekazałam mu kartkę. Wziął ją z uśmiechem. Tekst piosenki brzmiał: (notka od autorki: to mój tekst piosenki)
1.Tej nocy która była gwieździsta,
Nie umiem zapomnieć.
Tej nocy, gdy księżyc świecił tak jasno,
Na bardzo ciemnym niebie.
Tej nocy, gdy byliśmy tak szczęśliwi
I wciąż zakchani.
Tej nocy, gdy mnie całowałes,
A ja w oczy twe patrzyłam.
Ref: Nigdy tego nie zapomnę,
Byłam wtedy zbyt szczęśliwa,
Lecz teraz czuję tylko ból
I ogarniający mnie msutek.
Wcią pytam siebie:
Dlaczego odeszłeś?
Wciąż pytam,
Bo tak cię kochałam
2. Tej nocy, gdy jeszcze mnie kochales
I przytulałeś tak czule.
Tej nocy tak bezchmurnej
I ciepłej jak na wrzesień.
Tej nocy wyjątkowej,
Gdy jak w bajce było.
Tej nocy tak pamiętnej,
Gdy jak królewna byłam.
Ref:...
3. Tej nocy nie zapomnę,
Nawet gdybym chciala.
Tej nocy tak cudownej,
Gdy jeszcze nie płakałam.
Tej nocy tak ulotnej
Jak liść na wiatru grzbiecie.
Tej nocy tak odległej,
Gdy byłam tu dla ciebie.
Ref:....
4. Dlaczego teraz muszę
Lać tyle łez?
Po prostu chce zapomniec,
Nie kochać nigdy więcje.
Tamte chwile już nie wrócą,
Nawet jeśli zechcesz.
Tak sie to skończyło.
Rycerz nie istnieje.
To nie była bajka,
Więc smutne zakończenie.
               Po skończonym koncercie, zgodnie z umową, czekałyśmy przy scenie na Aleksandrę. Przyszła, gdy zrobiło się prawie pusto i poprosiła żebyśmy poszły za nią. Miała nam przedstawić swojego chłopaka. To, co zobaczyłyśmy odebrało nam mowę.
*******************************************************************************
Jak myślicie? Co zobaczyły Wiktoria i Weronika? Kim jest tajemniczy chłopak Aleksandry? Co pomyśla chłopacy o piosence Wiki?
Zostawcie po sobie komentarz. Wiem, że jestem wredna, że kończę w takim miejscu xD
 Chce ktoś jakiegoś imagina? Nie zapomnijcie zadawać pytań bohaterom :D Buziaki Misiaki :*
Bambino? Bambino

9 komentarzy:

  1. Super tylko strasznie krótki XD i pisz więcej monologow i mniej dialogów. :) A tak poza tym to jest świetne! Proszę o imagina! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej monologów.. Hahahah oki. Ok napiszę imagin, ale już nie dzisiaj. Dziękuję kochana :* Jak myślisz, co zobaczyły Wika i Wera? I kim jest tajemniczy chłopak Aleks?

      Usuń
    2. Tylko nie mów że Charlie XD on jest mój XD

      Usuń
  2. Genialne❤ czekam na nexta i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    illbemissingyoubam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ❤ Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń