środa, 16 marca 2016

Rozdział 21 cz.1

- Tylko nie chcę żebyś się na mnie wściekła, ok?
- Charlie zaczynam się martwić o co chodzi. Mów.
- No... Ja... Bo.....
- Charlie? Co jest?
- No... My... Nie.... Możemy...
- Czy ty chcesz ze mną zerwać?
- Ja.... Przepraszam.
- Przepraszasz? Poważnie? A możesz mi powiedzieć dlaczego ze mną zrywasz?- widziałem, że była zła.
- No... Bo...
- Tylko mi nie mów, że jest jakaś inna. proszę cię nie mów, że mi to zrobiłeś- popatrzała na mnie wyczekująco, a ja spuściłem głowę.- Charlie... Jak mogłeś?
         Z jej oczu zaczęły płynąć łzy. Chciałem ją przytulić, ale się wyrwała i uciekła. Chciałem pobiec za nią, ale nie mogłem. Nie potrafiłem.Siedziałem tak i nie wiedziałem co zrobić.
*Asia*
Jak on mógł?  Nie mogłam tego pojąć. Tylko... Kim była ta dziewczyna. Postanowiłam go o to zapytać. Zawróciłam, starłam łzy z oczu. Po chwili dotarłam. Charlie siedział przy stole, rozmawiając przez telefon.
- Powiedziałem jej to. Możemy się spotkać dzisiaj?
-......
 Ok. Będę. Papa ślicznotko- zanim mnie zauważył szybko wyszłam.
          Postanowiłam, że na własną rękę dowiem się tego. Skoro to miała być to ich pierwsza randka, to domyśliłam się, gdzie mają się spotkać. Byłam po chwili. Schowałam się. Nie minęło pięć minut, gdy ich zauważyłam. Przyjrzałam się dziewczynie. To była Oliwia. Postanowiłam.....
*************************************************************************
Hejcia! Moi drodzy to przedsmak rozdziału 21. Niestety na razie tylko tyle. Teraz kilka info.
Nie mogę się doczekać koncertu. A jak wy? Mega się cieszę.
Następne. Zgadujcie dalsze losy bohaterów. Osoby, które będą najbliżej prawdy dostaną specjalną nagrode.
Przepraszam, że część nagród za quiz jeszcze się nie pojawiła. Postaram się nadrobić to jak najszybciej.
Dalszą część wrzucę prawdopodobnie po koncercie Będę wtedy miała wspaniały humor i wenę. Tak uwarzam.
Mam nadzieję, że nie jesteście bardzo źli.
Kocham was. Buziaki Misiaki :* <3

6 komentarzy:

  1. Nie wcale ani trochę xD Wyczuj ten sarkazm xD Rozdział mega and czekam na nexta xD Ty to wiesz jak wyczekuję soboty xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Elosz 😇
    Hmmmm...
    Co ona zrobi?
    Podejdzie do nich i zrobi awanturę , albo będzie podsłuchiwać ich rozmowę.
    A co do Charliego.
    Niezły z niego numerek.
    Na początek Aleks potem Asia a teraz Oliwia.
    On jest jakiś niestały uczuciowo czy co?
    Ile razy on będzie zmieniał dziewczyny?
    Rozdział super.

    ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah tak... wiem trochę zmienny, ale bez tego nie byłoby akcji xD
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. No mega mega czekam co bedzie ze mna i Charliem

    OdpowiedzUsuń