czwartek, 14 lipca 2016

OGŁOSZENIE

Słuchajcie to koniec tego bloga, ponieważ zawaliłam. Dawno nie było rozdziału, a każdy go wyczekiwał, więc pewnie i tak was straciłam. Jeżeli jest ktoś kto chciałby jeszcze czytać tą historię i wiedzieć, co będzie dalej to piszcie komentarze. Może zdecyduję się, by pisać dalej, ale nie wiem. To wszystko w sumie zależy od was. Bo tak naprawdę ja też zgubiłam wątek tego opowiadania.
Będę prowadzić nowy blog. Będzie na nim nowe opowiadanie i ogólnie wpisy z myślami i różnymi piosenkami, cytatami i tak dalej. Już teraz serdecznie was zapraszam mimo iż jeszcze  nie jest gotowy. Dostaniecie niedługo link. Więc czekam na was odzew czy mam tego bloga dalej kontynuować.
Bardzo Wam dziękuję za te wszystkie chwile. Motywowaliście mnie do pisania i to było piękne, bo wiedziałam, że moje wpisy są przez kogoś czytane i ludzie ich wyczekują. Dzięki Wam czułam się ważna. Dziękuję Wam bardzo Misiaki. Mam nadzieję, że to nie koniec naszej przygody i będziecie śledzić mojego następnego bloga.
Jesteście najlepsi. Niech spełniają się wasze marzenia.
Prawdopodobnie niedługo wznowię także swój na kanał yt, znaczy założę nowy. I już teraz Was serdecznie na niego  zapraszam.
Bardzo przepraszam, że tak nagle przestałam pisać,, ale byłam strasznie zawalona obowiązkami, końcem roku, nową szkołą.
Buziaki  Misiaki :* i czekam na Wasze komentarze

8 komentarzy:

  1. Ja ci powinnam przybić piątkę. KRZESŁEM. PROSTO W TWARZ ㅠ.ㅠ
    Ty znasz moją opinię i wiesz co napiszę, więc no... Mam nadzieję, że jednak dokończysz to opowiadanie, bo będę musiała przyjechać do cb i spełnić swoją groźbę 😂😂😂❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to chyba poczekam na spełnienie groźby i wtedy napiszę dalej xDD

      Usuń
  2. Pisz dalej proszę twoje teksty są tak wspaniałe... kocham bam i to co piszesz jest cudowne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jest cudowny, nie chcemy żebyś kończyła tej opowieści! <3 Mamy nadzieję, że będziesz pisała go dalej :) I... Prawie zapomniałam XD... Życzymy Ci wszyscy weny! <33

    Pozdrawiam Bambinos <3
    Amelka <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dalej proszę to jest świetne.S jeśli nie napiszesz...znajdę cię i zabije xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku dziękuję wam za te miłe komentarze, po tym na pewno znajdę czas i wene żeby do was wrócić <3

    OdpowiedzUsuń